Društvene mreže u svrsi lične promocije

10/04/2018

Tribina „Društvene mreže u svrsi lične promocije“ održana je u utorak, 10. aprila u Klubu „Tribina mladih“ Kulturnog centra Novog Sada. Na tribini je o ovoj temi govorio Željko Injac, glavni urednik sajta Vidovdan i Predrag Filipović, medijski inženjer.

Društvene mreže čine deo naše svakodnevice, pa se velika količina naše lične predstave i brenda nalazi upravo tamo. U zavisnosti od toga kako vodimo profile na društvenim mrežama, dajemo određenu sliku javnosti iz koje se rađa prvenstveno naša prihvaćenost, zatim prepoznatljivost, a potom i brend.

Medijski inženjer Predrag Filipović rekao je da su društvene mreže dobar alat za promociju, što potvrđuje i sama činjenica da su one preplavljene reklamama, a da li ih svi u tu svrhu koristimo na najbolji način, to je već pitanje koje iziskuje raspravu.

Filipović je još dodao da je u poslednje vreme zapostavio fejsbuk, te da najviše koristi instagram, jer je započeo neki posao, a instagram je orijentisan na sadržaj i najlakše privlači veliki broj pratilaca.

U nastavku predavanja, Željko Injac je kazao da se u Srbiji manje koriste tviter nalozi za razliku od fejsbuka koji se u Srbiji najviše koristi i ima oko tri i po miliona pratilaca, što je gotovo polovina Srbije.

    – Većina korisnika u Srbiji društvene mreže koristi kao dodatak SMS-u, kao mogućnost da na dodatan način komunicira sa rodbinom i prijateljima, dok vrlo mali broj ljudi koristi recimo jutjub za ozbiljniju ličnu prezentaciju, kao i prezentaciju onoga čime se bave – rekao je Injac.

Za uspešnu ličnu promociju na društvenim mrežama potrebna je velika posvećenost i upornost, nastavio je dalje Injac, dodajući da to podrazumeva prisustvo nekoliko puta dnevno, bilo da je reč o fejsbuku, instagramu ili tviteru. Takođe, potrebno je imati nešto posebno u izražavanju, svoj prepoznatljiv i kreativan stil.

– Vrlo je bitno da vlasnik bilo koje platforme na društvenoj mreži nije „hejter“ nego da bude pozitivan. Ma koliko poznat bio, ako preteruje u „hejtovanju“, gubi pratioce – objasnio je Injac i dodao da svako treba da proceni koja mu društvena mreža najviše odgovara.

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja