Друштвене мреже у сврси личне промоције

query_builder

Трибина „Друштвене мреже у сврси личне промоције“ одржана је у уторак, 10. априла у Клубу „Трибина младих“ Културног центра Новог Сада. На трибини је о овој теми говорио Жељко Ињац, главни уредник сајта Видовдан и Предраг Филиповић, медијски инжењер.

Друштвене мреже чине део наше свакодневице, па се велика количина наше личне представе и бренда налази управо тамо. У зависности од тога како водимо профиле на друштвеним мрежама, дајемо одређену слику јавности из које се рађа првенствено наша прихваћеност, затим препознатљивост, а потом и бренд.

Медијски инжењер Предраг Филиповић рекао је да су друштвене мреже добар алат за промоцију, што потврђује и сама чињеница да су оне преплављене рекламама, а да ли их сви у ту сврху користимо на најбољи начин, то је већ питање које изискује расправу.

Филиповић је још додао да је у последње време запоставио фејсбук, те да највише користи инстаграм, јер је започео неки посао, а инстаграм је оријентисан на садржај и најлакше привлачи велики број пратилаца.

У наставку предавања, Жељко Ињац је казао да се у Србији мање користе твитер налози за разлику од фејсбука који се у Србији највише користи и има око три и по милиона пратилаца, што је готово половина Србије.

    – Већина корисника у Србији друштвене мреже користи као додатак СМС-у, као могућност да на додатан начин комуницира са родбином и пријатељима, док врло мали број људи користи рецимо јутјуб за озбиљнију личну презентацију, као и презентацију онога чиме се баве – рекао је Ињац.

За успешну личну промоцију на друштвеним мрежама потребна је велика посвећеност и упорност, наставио је даље Ињац, додајући да то подразумева присуство неколико пута дневно, било да је реч о фејсбуку, инстаграму или твитеру. Такође, потребно је имати нешто посебно у изражавању, свој препознатљив и креативан стил.

– Врло је битно да власник било које платформе на друштвеној мрежи није „хејтер“ него да буде позитиван. Ма колико познат био, ако претерује у „хејтовању“, губи пратиоце – објаснио је Ињац и додао да свако треба да процени која му друштвена мрежа највише одговара.

0Shares

Остави коментар

comment
Ваша имејл адреса неће бити јасно објављена. Поља која су обавезна обележена су са *
account_circle
email
language