event_note Ciklus
29.10.2013 access_time 20 sati

„Ljudski mozak-nove granice marketinških istraživanja“

Ciklus: Marketinške tribine
location_on Tribina mladih
event_note Ciklus
29.10.2013 access_time 20 sati

„Ljudski mozak-nove granice marketinških istraživanja“

Ciklus: Marketinške tribine
location_on Tribina mladih

dig markU sklopu ciklusa novih tribina u Kulturnom centru Novog Sada održaće se prvi put tribina iz oblasti marketinga i advertajzinga. Tačnije, u utorak, 29.10.2013. u 20 sati, biće održano predavanje profesora na MBA programu Univerziteta Šefild dr Nikolaosa Dimitriadisa na temu: Ljudski mozak- Nove granice marketinških istraživanja.

Profesor će nas upoznati sa savremenim trendom u marketinškim istraživanjima koja će nas uvesti u problematiku nove oblasti NEUROMARKETINGA. Profesor će pokušati da odgovori na pitanje kako naš mozak funcioniše u kompleksnim kognitivno-opažajnim procesima. Pored predstavljanja istraživanja koja je sprovodio, profesor će pokazati da će u budućnosti marketing stručnjaci morati da ovladaju različitim disciplinama i da budu dobro informisani o najnovijim dostignućima iz oblasti neuropsihologije, neurobiologije i sl.

Ovo predavanje može biti ključno za vaš profesionalni razvoj. Uđite u svet neuromarketinga. Kulturni centar je za Vas obezbedio besplatno predavanje. Predavanje će biti održano na engleskom jeziku.

Sledeća tribina iz ove oblasti biće održana u četvrtak, 7. oktobra 2013, u 20 sati, a predavač će biti psiholog i marketing ekspert Aleksandar Šibul.

Predavač: dr Nikos Dimitrijadis sa Šefild univerziteta

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja