Одржана трибина о инфлуенсерима

query_builder

Трибина под називом “Ко су инфлуенсери на интернету и чему служе?” одржана je у понедељак 19. фебруара у Клубу “Трибина младих” Културног центра Новог Сада. На предавању су  говорили Предраг Филиповић, медијски инжењер и Миљана Воркапић Вичек, социолог.

Филиповић је предавање започео објашњењем појма инфлуенсери рекавши да су то људи од утицаја. Мада је инфлуенсер као појам везан за интернет, они утичу на јавно мњење у мањем или већем обиму, а највише на млађу генерацију.

У даљем току предавања, Филиповић је рекао да су се инфлуенсери у разним облицима појављивали кроз историју – у старој Грчкој то су били филозофи попут Сократа или Платона, а данас имамо разне политичаре који су већински инфлуенсери или магови интернет–маркетинга чији се данас утицај највише цени – рекао је Филиповић.

Инфлуенсери у Србији, додао је Филиповић, имају велики утицај на стварање јавног мњења, а политика има велики утицај на сам народ. Јавно мњење креирају људи који су најприсутнији у медијима, на интернету и међу народом.

Миљана Воркапић Вичек окарактерисала је инфлуенсере као људе од утицаја чија реч има неку тежину и утицај – оно што они напишу или ураде, ми у то верујемо. Њихов утицај зависи од тога колико ми заиста верујемо у оно што тај неко каже или напише.

Ако је у питању нешто практично, ми ћемо то покушати да испробамо, било да је у питању нека модна блогерка или неко ко се бави шминком или нечим другим, уколико се област деловања инфлуенсера поклапа са нашим интересовањем. Што су његови савети практичнији и примењивији, инфлуенсер ће имати утицај на већи број људи.

Говорећи о инфлуенсерима у дигиталном маркетингу, Филиповић и Воркапић Вичек нагласили су да је за продају неког производа пласираног на интернету врло важно одабрати групу људи коју ће то заинтересовати.

На трибини је наведен пример новог производа од меда који је боље прошао на профилу мајке која има само неколико стотина пратилаца, него на интернет профилу сина чији број пратилаца достиже неколико хиљада.

Утицај инфлуенсера не мери се само тиме колико та особа зарађује, него и бројем људи на које инфлуенсер може да утиче.

0Shares

Остави коментар

comment
Ваша имејл адреса неће бити јасно објављена. Поља која су обавезна обележена су са *
account_circle
email
language