Одржана трибина „Kако се промовисати на интернету?“

25/06/2018

Трибина „Kако се промовисати на интернету?“ одржана је у понедељак 25. јуна у Клубу „Трибина младих“ Културног центра Новог Сада. О овој теми говорили су Жељко Ињац, главни уредник сајта Видовдан и Предраг Филиповић, медијски инжењер.

Уз констатацију да друштвене мреже чине велики део наше свакодневице, Филиповић је на почетку трибине истакaо да многи друштвене мреже користе зарад пуке комуникације или информисања, али да оне могу да буду моћан алат за личну промоцију и развој пословања.

Филиповић је, затим, казао да је лично био присталица фејсбука, али политика овог облика друштвене мреже често мења своје логаритме. Инстаграм је преузео примат и што се тиче  промоције, постао је водећа друштвена мрежа. У суштини, свака друштвена мрежа сада тежи да много тога интегрише у једно.

– Инстаграм је недавно увео опцију „инстаграм тв“ који заправо представља верзију „јутјуба“, па ко год жели, може да сними видео како би га други гледали на дуже стазе, а не само 24 часа, како је било до сада, што је корак напред за инстаграм  – рекао је Филиповић и додао да су све друштвене мреже почеле да се интегришу.

Говорећи о опредељењу појединца за неку од друштвених мрежа, Ињац је казао да то зависи од тога шта желимо да презентујемо.

Ако је у питању визуелно изражавање, најбољи је инстаграм, a ако је реч о дискусијама, најпогоднији је твитер, док фејсбук омогућава ширу активност – фотографије, видео – клипове, али и да се напише дужи текст који се може преносити на неке „сајтове“.

 – Када је реч о личној промоцији, битно је позиционирати своје виртуелно место и пуно радити, па и комбиновати друштвене мреже да би се добила бројнија публика и већи утицај. За такве резултате мени је требало 15 година, јер то није нешто што се може урадити за пар месеци или годину дана – открио је своју „формулу“ Жељко Ињац.

Ињац је на крају објаснио да, када је реч о славним људима, они у већини случајева не воде сами своје профиле, него то раде тимови њихових људи или „инфлуенсери“. Такође, они који желе да зараде путем интернета, имају опцију да тај обиман посао у своје име препусте утицајном члану неке друштвене мреже.

 

 

 

 

Остави коментар

Ваш коментар ће бити проверен пре објављивања