Internacionalni letnji susret kompozitora KompArt 06 – Koncert Ansambl susreta – Duo Vers la Flamme

23/08/2016

U okviru Internacionalnog susreta kompozitora KompArt 06, Duo Vers la Flamme održaće koncert u Klubu “Tribina mladih” Kulturnog centra Novog Sada u petak 26. avgusta sa početkom u 20 časova. Kao gosti nastupiće Nevena Sovtić i Srđan Paunović.

za neki koncert

Duo ”Vers la Flamme”

Klarinetista Vasa Vučković (1985) i pijanistkinja Nataša Penezić (1984) završili su osnovne i master studije na Akademiji umetnosti u Novom Sadu (klase prof. Nikole Srdića i prof. Svetlane Bogino). Nataša Penezić je 2012. godine, nakon završenih master studija na Kraljevskom koledžu za muziku u Stokholmu, upisala doktorske studije na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, na odseku za klavir, u klasi prof. dr Dubravke Jovičić. Od 2014. je zaposlena na Akademiji umetnosti u Novom Sadu kao nastavnik veština na katedri za klavirski praktikum.

Vasa Vučković je pobednik Internacionalnog takmičenja ”Anton Eberst“ 2010. godine u Novom Sadu, te dobitnik Specijalne nagrade na Desetom međunarodnom takmičenju kamernih sastava duvača 2011. godine u Pančevu, kao i prve nagrade na Takmičenju drvenih duvača u Požarevcu 2004. godine. Nataša Penezić je dobitnik brojnih nagrada na međunarodnim takmičenjima u Srbiji, Italiji i Francuskoj. Nakon polufinala na takmičenju Ljunggrenska tävlingen u Geteburgu 2011. dobitnik je stipendije Švedske kraljevske akademije za muzičku umetnost.

Duo ”Vers la Flamme” postoji od 2012. godine. Izbor programa reflektuje posvećen odnos prema umetničkoj muzici 20. i 21. veka, te repertoar koji podrazumeva promociju moderne i savremene muzike kao i premijerna izvođenja. Duo je snimao za Radio Novi Sad i nastupao na radijskim emisijama posvećenih klasičnoj muzici.

U martu 2014. godine duo ”Vers la Flamme”  osvaja prvu nagradu na međunarodnom takmičenju ”Città di Treviso” (Italija), u kategoriji za interpretaciju savremene muzike. U maju iste godine, Nataša i Vasa osvajaju prvu nagradu na međunarodnom takmičenju ”Luigi Zanuccoli” u Sogliano al Rubicone (Italija), u kategoriji za kamernu muziku.

Oktobra 2013. godine Nataša Penezić, i Vasa Vučković sa grupom mladih umetnika – bivših studenata Akademije umetnosti u Novom Sadu, osnivaju ”SINK Centar” (Syncratic Young New Contemporary Center). U decembru 2014. godine realizovan je prvi projekat ovog udruženja, uz podršku Ministarstva kulture i javnog informisanja, kada je u Srbiji, u novosadskoj Sinagogi, po prvi put izvedeno delo američkog kompozitora Eliota Kartera ”Dijalozi”, uz premijerno izvođenje dela dva srpska kompozitora.

U februaru 2015. godine izlazi prvo CD izdanje dua ”Vers la Flamme”  pod izdavačkom etiketom ”SINK Centra”. Snimak je napravljen u velikoj sali Kulturnog centra u Novom Sadu a podržan od strane Fonda za kulturu grada Novog Sada. Izbor dela zabeležnih na snimku čine neke od omiljenih kompozicija dua među kojima se nalazi i ”Jato ptica” Jasmine Mitrušić Đerić, napisano po porudžbini dua ”Vers la Flamme” . Ovim koncertom završava se niz koncerata (Srbija/Bosna i Hercegovina/Belgija) na kojima je CD promovisan.

Nevena Sovtić, klavir – Rođena je u Novom Sadu. Osnovne studije na departmanu za muziku, odsek – klavir Akademije umetnosti u Novom Sadu završila je 2009. godine kao studentkinja generacije u klasi prof. Iris Kobal, a master studije 2011. godine sa najvišim prosekom. Dobitnica je dveju prestižnih stipendija za najbolje studente u Srbiji (Stipendija Fonda za mlade talente Republike Srbije i EFG Eurobank školarine za 100 najboljih studenata Republike Srbije). Od 2009. godine je bila u stalnom radnom odnosu kao profesorka korepeticije i klavira u MŠ „Isidor Bajić“ u Novom Sadu, gde je radila šest godina. Trenutno živi u Nemačkoj, gde je studentkinja master studija na smeru za klavir i odesku za izvođenje solo pesme (Liedgestaltung/ Liedbegleitung) na Hochschule für Musik Detmold u klasi prof. Manuela Langea (Manuel Lange). Nastupala je u Srbiji, Crnoj Gori, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji. Pohađala je kurseve prof. Džuli Koidin (Julie Koidin) iz SAD, prof. Kolina Stouna (Colin Stone) iz Velike Britanije, prof. Georga Bekmana (Georg Beckmann) iz Austrije i kompozitora i pijaniste Ariberta Rajmana (Aribert Raimann) iz Nemačke. Redovno nastupa kao deo dua sa švedskom sopranistkinjom Harlotom Hernikson (Charlotta Henricsson) i baritonom Konstantinom Ingenpasom (Konstantin Ingenpass) iz Nemačke.

Srđan Paunović je osnovne studije saksofona završio je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi Gordana Tudora. Tokom studija osvojio je nekoliko nagrada kao solista i kamerni izvođač. Član je i jedan od osnivača kvarteta saksofona “Quattro temperamenti”. Kao orkestarski svirač nastupao je sa orkestrima “Beogradska filharmonija”, orkestar “Srpskog narodnog pozorišta”, “Novosadski Big band”. Trenutno je student završne godine master studija na Musik und Kunst Privatuniversität der Stadt Wien, u klasi jednog od vodećih svetskih saksofonista,Larsa Mlekuscha .
Član je ansambla Ensemble Konsax Wien. Usavršavao se na majstorskim kursevima kod najeminentnijih saksofonista kao što su: Claude Delangle, Arno Bornkamp, Timothy McAllister, Joonatan Rautiola, Michael Krenn, Jean-Denis Michat, Phillipe Geiss, Nicolas Prost i drugi.

KOMPOZITORI 

Damjan Jovičin je rođen u Beogradu 1995. godine. Osnovnu i srednju školu je završio u Prijedoru, a trenutno je na trećoj godini studija na odseku za kompoziciju u klasi profesora Zorana Erića. Na Konkursu za kompoziciju “Rudolf Bruči”, organizovanom u okviru AKADEMIJE UMETNOSTI U Novom Sadu, osvojio je drugu nagradu u kategoriji solo saksofon, sa kompozicijom “Jutro u parku Manješ”. Na takmičenju komplementarnog klavira u Nišu osvojio je prvu nagradu kao pijanista i prvu nagradu za autorsko delo: “Svita za klavir”. Ove godine, Damjanova kompozicija ,,Mistral” za violu i klavir osvojila je prvu nagradu na Međunarodnom pijanističkom takmičenju u Smederevu, a na takmičenju uporednog klavira u okviru Festivala “Isidor Bajić” Damjan je osvojio nagradu kao pijanista i prvu nagradu iz kompozicije za delo ”Varijacije za klavir’’. Damjan je učestvovao na međunarodnim kursevima i festivalima kao što su: Walden Creative Musicians Retreat (Dublin, New Hampshire, USA, Izlog suvremenog zvuka u Zagrebu, Trstenice simpozijum za kompozitore i perkusioniste 2015 u Trstenicama (Češka republika), Festival Ruidalsud 2015 u Novom Sadu, KoMa 11 i KoMa 12 u Beogradu. Letnja radionica za savremenu muziku Novi Sad 2014, FESTUM, LUŠ (Letnja umetnička škola Univerziteta umetnosti). Sarađivao je sa kompozitorima: Michael Daugherty, Aleksandra Vrebalov, Osnat Netzer, Renee Favande See, Nicholas DeMaison, Caroline Malonee, Wolfgang Heiniger, Alessio Sabella, Jeff Beer, Ivo Medek i Dimitris Andrikopoulos. Njegove kompozicije izvođene su u Srbiji, SAD, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Češkoj republici. U poslednjih šest meseci Damjan je imao deset izvođenja u kojima su između ostalih izvođača učestvovali Zagrebački ansambl flauta i Mivos kvartet iz Njujorka.

David Mastikosa rođen je 1992. godine u Prijedoru. Prvo muzičko obrazovanje stekao je u Srednjoj muzičkoj školi „Savo Balaban“ u Prijedoru, gde je pohađao teoretski odsek i instrumentalni odsek – klarinet. Nakon završene srednje muzičke škole, upisuje se na Akademiju umjetnosti u Banjoj Luci, na Odsek za kompoziciju, u klasi Tatjane Milošević Mijanović. Dobitnik je nagrade za najuspješnijeg studenta Akademije umjetnosti u Banjoj Luci, kao i posebnog priznanja Nagrada Grada Banja Luka mladima 2016 za doprinos razvoja kulture u oblasti muzičke umjetnosti. Dva puta je izabran među petnaest kompozitora čija su dela izvedena na koncertima koji su, u organizaciji Voks Novus, održani u Njujorku pod nazivom „15 Minutes of Fame“. Kompozicije Davida Mastikose izvođene su u okviru brojnih kulturnih i muzičkih manifestacija, kao što su: „Dani Vlade S. Miloševića“, „Noć muzeja“, „XIX Curso Internacional de Clarinete – Julian Menendez“, „The Basement Concert“, „Make Music New York“, „Festival Note tra i Calanchi”, Internacionalna umjetnička kolonija „Pliva 2015”, Festival Ruid al Sud”, „2015 Kompos Symposium” i „Balkan Madness BH edition” a njegova kompozicija „Unknown flow“ je 2014. godine premijerno izvedena na dodeli Brankove nagrade u Sremskim Karlovcima. Među izvođačima kompozicija Davida Mastikose su: Sauro Berti – bas klarinet (Italija), Quator Girard – gudački kvartet (Francuska), Matthew Rosenberg – fagot (SAD), Novosadski duvački kvintet (Srbija), ), Ken Kunita – bas klarinet (Japan/Holandija), ), Robert Boti – oboa (SAD), Aleksandra Kopić – flauta (Srbija/BiH), Zagrebački solisti – gudački orkestar ( Hrvatska), Ana Batinica – flauta (Hrvatska), Zagrebački ansambl flata (Hrvatska), Bartolomej Stanković – klavir (BiH) itd. Kompozicije Davida Mastikose izvođene su u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Hrvatskoj, Italiji, Španiji, Francuskoj, Japanu, Holandiji, Brazilu, Portugalu, Južnoj Africi, Belgija i Sjedinjenim Američkim Državama. Kompozicije Davida Mastikose objavljene su u izdavačkim kućama Alea Publishing & Recordings (Tacoma, Washington, United States) i Ayotte Custom Musical Engravings (Detroit, Michigan, United States). David Mastikosa je od novembra 2015. godine u zvanju asistenta na katedri za Muzičku teoriju i pedagogiju Akademije umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci.

Dragana Tabak (1990, Bosna i Hercegovina) završila je srednju muzičku školu „Vlado Milošević“ u Banjoj Luci, smer muzički saradnik. 2008. godine upisala se na Akademiju umjetnosti u Banjoj Luci na Odseku za kompoziciju u klasi profesora Slobodana Atanackovića. Drugu godinu studija nastavila je u klasi Tatjane Milošević – Mijanović.
2009. godine premijerno je izvedena „Svita Folklore“ za klavir (izložba studenata AUBL), Svitu je izvodio Dejan Janković – pijanista. 2010. godine u okviru manifestacije „Dani Vlade Miloševića“ premijerno su izvedene dve njene kompozicije: „Svita Folklore“ za klavir i „Ponoć“ za mecosopran, violončelo i klavir na tekst Desanke Maksimović. 2011. godine u okviru manifestacije „Dani Vlade Miloševića“ izvedene su kompozicije: „Melanholije“ za tubu, „Igra“ za flautu i „Đavolji trio“ za violinu, violončelo i klavir. 2012. godine učestvovala je u letnjem susretu kompozitora i radionici KompArt Novi Sad. Iste godine izvedena je i kompozicija „Selice“ za glas i gitaru na tekst Desanke Maksimović. 2013. godine završila je osnovne akademske studije na Odsjeku za kompozicju sa najvišom ocjenom. Iste godine u u okviru manifestacije „Dani Vlade Miloševića“ profesori i studenti AUBL izveli su njenu diplomsku kompoziciju „Lavirint“ za kamerni ansambl. 2014. godine učestvuje u radionici Sarajevo Sonik Studio 2014, iste godine  na koncertu savremene muzike izvedena je „Igra“ za solo flautu i „Nar“ za flautu i doboš. 2015. godine na koncertima savremene muzike izvedene su kompozicije „Pertect“ za dve flaute i bubanj, „Comments“ za solo violu. 2016.godine izevedene su kompozicije „Etualf az“ za kamerni ansambl flauta i „ A 26′ “ za solo flautu. Profesori sa kojima je radila: Tamara Basarić, Peter Ablinger i Vinko Globokar. Dobitnica je nagrade za najuspešnijeg studenta Akademije umjetnosti u Banjoj Luci. Tokom studija bila je stipendista Ministarstva prosvjete i kulture za uspješne studente i opštine Teslić. Trenutno je na master studijama na Odsjeku za kompoziciju u klasi Tatjane Milošević Mijanović. Kao pedagog trenutno je zaposlena u osnovnoj školi „Dositej Obradović“ Blatnica, Teslić, predmet muzička kultura i u Muzičkom društvu „Isidor Bajić“, na predmetu klavir i solfeđo. Takođe bila je zaposlena u Osnovnoj školi „Jovan Dučić“ Lamovita i Osnovnoj školi „Branko Ćopić“ Donji Dubovik, Krupa na Uni.

Ljubomir Nikolić – Upisuje Akademiju umetnosti u Novom Sadu, odsek kompozicije, u klasi prof. Miroslava Štatkića. Diplomirao je u klasi prof. Rajka Maksimovića 2002. godine kompozicijom Ratnik za simfonijski orkestar. Učesnik je projekta finansiranog iz fonda za kulturu EU, pod nazivom Reke Evrope (RIVE) – “Rivers of Europe” gde uzima učešće kao kompozitor i muzički izvođač. Takođe, deo je istorijskog projekta (prvi put u ovom delu Evrope) koncerta 30 harfi gde se predstavio sa dve kompozicije “Bugarkom” i ”Srpskom igrom”, u okviru XIII Međunarodnog festivala harfe održanog u Beogradu 2014.godine. Osnivač je internacionalnog sastava “E-AKT” koji izvodi isključivo njegove kompozicije. Kompozicije Ljubomira Nikolića izvođene su u poznatim koncertnim dvoranama kao što su “Carnegy Hall” (Njujork), Velika sala Kolarčeve zadužbine” (Beograd), dok su kompozicije za udaračke instrumente (Drops, Marimbophonia) predstavljene na Svetskom samitu perkusionista održanom u Americi. Kompozicije ovog autora su predstavljene u Italiji, Engleskoj, Poljskoj, Rumuniji, Austriji, Hrvatskoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Bugarskoj, Nemačkoj i Americi. Trenutno zaposlen na Akademiji umetnosti u Novom Sadu na mestu stručnog saradnika za predmete – kompozicija i elektronska muzika.

Marijano Paternoster je rođen 1980 u Bariju. Posle učenja violine, diplomirao je opštu kompoziciju, završio specijalizaciju za duvačke instrumente, i elektronsku kompoziciju, a potom diplomirao i muzičku pedagogiju. Diplomirao je i političke nauke sa tezom o istoriji balkana kroz etnomuzikološku praksu. Pohađao je masterklas u okviru kompozicije, elektronske muzike i etnomuzikologije u Bariju, Lionu (Francuska), Cantieri di Montepulciano  (Sijena), Milanu (Accademia della Scala). Uz to, diplomirao je Master o menadžmentu ljudskih resursa, Transakcionoj analizi i društvenih dinamika. Studirao je sa Frankom Pijersantijem kompoziciju filmske muzike na Akademiji filharmonije u Rimu. Njegove kompozicije su izvođene u Italiji u okviru važnih festivala (Festival della Valle d’Itria, Seminari internazionali di musica di Vasto, Urticanti, orkestarski letni sezon u Bariju), Slovačkoj, Argentini, Francuskoj (FIMU, festival za akusmatičnu muziku) i Srbiji. Neke od najvažnijih kompozicija su: Supernovae za simfonijski orkestar; Ilirska svita za violončelo i klavir; Ologram za klarinet i klavir; Hizli dans za simfonijski orkestar. Izdata su 2 CD – a sa njegovim kompozicijama za čelo i klavir, orkestar, klarinet i klavir (“Dolly Today” i “Between Old and new”). U poslednje vreme bavi se odnosima između muzičke kompozicije, matematike, teorije jezika i neurokognitivnih nauka. Predaje muzičku teoriju na Akademiji u Leceu. Docent je u letnjim međunarodnim seminarima savremene muzike u višoj muzičkoj školi u Neukenu u Patagoniji (Argentina). Sarađuje sa eksperimentalnim centrom kinematografije u Rimu, komponujući muzike za kratkometražne filmove studenata. Sa jedne strane njegovo naučno zanimanje prema opštoj antropologiji i etnomuzikologiji vodi ga do dubokog istraživanja oko narodnih muzika koje često inspirišu njegove kompozicijeza razne sastave. Sa druge strane, interesovanje za astronomske, biološke kao i fizičke nauke utiče u dubinu strukture materijala za izgradnju muzičkih oblika u kojoj se primećuje njegov pogled na svet.

Tamara Knežević, rođena 1993.godine. Trenutno pohađa četvrtu godinu osnovnih akademskih studija za kompoziciju na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi profesora Miroslava Štatkića. Završila osnovnu muzičku školu, odsek klavir i solo pevanje, a potom i Srednju muzičku školu “Jovan Bandur” u Pančevu: teoretski smer, profil muzički saradnik i dizajner zvuka. Dela se svake godine izvode u okviru A festa, na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, a proteklih godina, radovi su izvođeni i u Studiju M Radija Novog Sada, u galeriji SANU, u Multimedijalnom centru Akademije umetnosti, zatim u Kulturnom centru Novog Sada, u svečanoj sali gimnazije Jovan Jovanović Zmaj, u Kulturnom centru Rume, na festivalu pijanizma u Nišu, u okviru radionica za savremenu muziku CESAM i Ruid Al Sud, kao i u Sarajevu, u okviru Sarajevo Sonik Studija.

Marko Dulić je rođen u Subotici 1991. godine, gde je završio nižu i srednju muzičku školu, odseke za tamburu i teoretski odsek. 2010.godine se upisao na Akademiju umetnosti u Novom Sadu, na odsek kompozicije, u klasi profesora Miroslava Štatkića. Tokom godina učestvovao je na mnogim kulturnim manifestacijama i radionicama, gde su mu bile izvođene kompozicije. 2013.godine ušao je u finale prestižnog Antonin Dvoržak takmičenja kompozitora ( IADCC) u Pragu. Naredne godine ponovo je ušao u finale i tada je osvojio nagradu za najbolju kamernu muziku kompozicijom “Lost” koju je 2015.godine snimio Gudački kvartet “TAJJ”, koja se nalazi i na njihovom promotivnom CD-u.

Dorotea Vejnović je rođena u Novom Sadu, 1986. godine. Diplomirala je kompoziciju na Akademiji umetnosti Univerziteta u Novom Sadu, u klasi profesora Zorana Mulića. Magistrirala je 2011. godine u Novom Sadu, sa orkestarskom kompozicijom pod nazivom Eufonija. Trenutno je student doktorskih studija na Fakultetu muzičke umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, u klasi prof. Zorana Erića. U koncertnoj sezoni 2013-2014 je debitovala kompozicijom Eufonija, koju je premijerno izvela Filharmonija Arada u Rumuniji. Gostovala je na Univerzitetu San Huan u Argentini kao predavač i kompozitor, gde je sarađivala sa članovima simfonijskog orkestra San Huan (Orquesta sinfonica San Juan) koji su izveli kompozicije The Glass Train i L.L. lepidoptera lucubratio. Usavršavala je kompoziciju sa profesorima kao što su Johannes Schollhorn (Nemačka), Aleksandra Vrebalov (SAD), Ivana Stefanović (Srbija), kolektiv South Oxford Six (SAD, Njujork ), Zoltan Jeney (Mađarska) i David Fenesy (Irska). Njene kompozicije su izvođene u zemlji i regionu, u Mađarskoj, Belgiji, Rumuniji, Japanu, Poljskoj i u Argentini. U kompozicijama koristi elemente nacionalnog folklora kao i folklora sa Anda. U nekoliko kompozicija pokazuje poseban afinitet za istraživanje jezika i različitih kultura, kao i upotrebu elemenata teatra u muzičkom delu. Pisala je muziku za nekoliko filmova od kojih se izdvaja međunarodno nagrađen igrani film If the Sheep Were Pink, 2015. godine.

Roberto Oliva rođen je u San Huanu, u Argentini. Trenutno radi kao profesor klavira, na Muzičkom departmanu Univerziteta San Huan. Usavršavao se kod profesora Dora de Marinis i Karmen Skalcione, Jorge Gonzalez Fernandez i Jorge Fontenla. Uporedo sa izvođačkom i kompozitorskom karijerom savremene umetničke muzike, bavi se popularnom argentinskom muzikom. Osnivač je grupe Pleyades. Učestvovao je na festivalima u zemlji i inostranstvu, od kojih se izdvajaju – Mardel Jazz, “4º” BS AS Džez, Ciclo Jazzologia, La Plata Džez Festival u Buenos Airesu, Drum Fest 2007. godine, i Independencia Jazz, u Mendozi 2008. godine. Njegova dela su izvođena na Kubi, u Čileu, Meksiku i Sjedinjenim Američkim Državama. Prošle godine, započeo je sezonu Simfonijskog orkestra Univerziteta San Huan, sa kompozicijom Tangotour i Coro Cocacional, koristeći poeme pesnika Jorge Leonidas Escudero. Svoj stil opisuje kao spoj džez muzike, latino rok muzike, folklorne muzike Argentine i savremenog muzičkog izraza. Trenutno se bavi istraživanjem mogućnosti spoja muzike i vizuelnih umetnosti na institutu – El Instituto de Expresion Visual FFHA, koji podržava multimedijalne projekte.

Katarina Tomić studirala je etnomuzikologiju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, u vremenu od 2004 – 2013.goine. Odbranila je diplomski rad 2013.godine, na temu ,,Grupa Sunshine i razvoj hip hop muzike u Srbiji”. Godinu dana kasnije upisala se na Akademiju umjetnosti Banja Luka, smer kompozocije, u klasi prof. Tatjane Milošević Mijanović. Usavršavala se na Modern Music Composition for Film (online course), SAE Institute (David Hentschel) ; Introduction to the Music Business (online course), Berklee College of music (John Kellogg), januar 2014; Songwriting (online course), Berklee College of music (Pat Pattison), januar 2014; Write Like Mozart: An Introduction to Classical Music Composition (online course), National University of Singapure (dr. Peter Edwards), oktobar 2014. Radila je kao muzički  saradnik  i  koreograf  u  International  Nursery  and  Primary  School, Belgrade (Internacionalna predškolska ustanova i Osnovna škola, Beograd) od marta 2015; U Srednjoj školi ARTIMEDIA – stručna praksa iz predmeta muzička kultura u okviru projekta ,,Kako do posla”, koji realizuje Pokret za evropski razvoj obrazovanja, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije, oktobar 2015; Kreativni je direktor i glavni koreograf plesnog udruženja STREET DANCE ACADEMY od 2007. godine do danas. Od  2009. do 2015. je muzički saradnik i koreograf u Dramskom udruženju mladih(Drum Zum), Beograd. Ima radno iskustvo u pozorišnim i filmskim projektima: Predstava Tačka ključanja (reditelj Petar Popović) – selektor muzike, SKC, jun 2014; Predstava Misery (reditelj Petar Popović) – kompozitor, Atelje 212, april 2014. Film Beli Lavovi (u režiji Lazara Ristovskog) – plesač, april 2011.

Koreodrama Rebellion u saradnji sa Parnas teatrom – selektor muzike i glavni koreograf, DKSG – 2010. Objavila je rad ,,Street dance – forme, stilovi i njihova ekspanzija“, Zbornik radova  Nova naučna edukativna misao 2 /2014, izdavač: Nomotehnički centar Beograd. Izvedena i objavljena umetnička dela: The Semitone Suite – kompozicija za solo klavir, izvedena je na festivalu Karusel, u okviru programa Numa fest, Čačak, avgust 2016, Midnight Prelude – kompozicija za solo klavir,  izvedena je na festivalu Karusel u okviru programa Numa fest, Čačak, avgust 2016, The Semitone Suite – kompozicija za solo klavir, izvedena u okviru međunarodnog muzičkog festivala Ruidalsud, Novi Sad, avgust 2015, The Semitone Suite – kompozicija za solo klavir, izvedena u okviru manifestacije Dani Vlade Miloševića, Veče savremene muzike, Banja Luka, april 2015, Midnight Prelude – kompozicija za solo klavir, objavljena je u Italiji na kompilaciji Miniatures vol.1, izdavačka kuća Soundiff,oktobar 2014, Midnight Prelude – kompozicija za solo klavir, objavljena na kompilaciji Femixeta (kompilacija ženskog stvaralaštva 2013.)

Nikola Pcek Vetnić  Diplomirao je… Trenutno je… Takođe, očekuje… Tokom studija… 2009. godine… Od 2011. do 2013. godine… 2015. godine… Autor se… Pored muzike…

PROGRAM

Nikola Pacek Vetnić                                   Electronic Study #3, za elektroniku

 

Dorotea Vejnović                                            Expectance II, za elektroniku

 

Ljubomir Nikolić                                         Zero Absolute, za klarinet i klavir

Vasa Vučković, klarinet

Nataša Penezić, klavir

Nikola Pecek Vetnić                                   eRSP.wCHzA.iE, za klarinet i klavir

Vasa Vučković, klarinet

Nataša Penezić, klavir

 

Marko Dulić                                                     Perpetuum mobile

Vasa Vučković, klarinet

Nataša Penezić, klavir

David Mastikosa                                            Morning song, za sopran saksofon

Srđan Paunović, saksofon

Dragana Tabak                                                 Svita folklore, za klavir

Nevena Sovtić, klavir

Igor Andrić                                                      Svita za klavir, III  stav

Nataša Penezić, klavir

Roberto Oliva                                                     Clarinete para variaciones (Klarinet za varijacije)

Vasa Vučković, klarinet

Katarina Tomić                                              The Semitone Suite

Katarina Tomić, klavir

Damjan Jovičin                                               (D)ah, za bariton saksofon i klavir

Srđan Paunović, saksofon

Damjan Jovičin, klavir

Tamara Knežević                                            Paintbrush

Vasa Vučković, klarinet

Nataša Penezić, klavir

Mariano Paternoster                                        AT-TENSIONI, za klarinet i klavir

Vasa Vučković, klarinet

Nataša Penezić, klavir

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja