Неуромаркетинг, управљање брендом кроз најновија истраживања мозга у перцепцији бренда

Тип најаве: Трибине
Датум: 18/11/2013
Време: 20 сати
Локација: Трибина младих

Предавач: Александар Шибул

Област: Људски мозак- нове границе маркетиншких истраживања

Тема: Неуромаркетинг, управљање брендом кроз најновија истраживања мозга у перцепцији бренда

Предавање ће бити усмерено на чињенице које говоре о томе како људски мозак опажа, памти и на који начин емоције утичу на мотивацију да човек нешто купи или не. Предавач ће покушати да одговори на питање: како изградити моћан бренд.

Неуромаркетинг, управљање брендом кроз најновија истраживања мозга у перцепцији бренда

Остави коментар

comment
Ваша имејл адреса неће бити јасно објављена. Поља која су обавезна обележена су са *
account_circle
email
language