event_note Трибине
18.11.2013 access_time 20 сати

Неуромаркетинг, управљање брендом кроз најновија истраживања мозга у перцепцији бренда

location_on Трибина младих
event_note Трибине
18.11.2013 access_time 20 сати

Неуромаркетинг, управљање брендом кроз најновија истраживања мозга у перцепцији бренда

location_on Трибина младих

Предавач: Александар Шибул

Област: Људски мозак- нове границе маркетиншких истраживања

Тема: Неуромаркетинг, управљање брендом кроз најновија истраживања мозга у перцепцији бренда

Предавање ће бити усмерено на чињенице које говоре о томе како људски мозак опажа, памти и на који начин емоције утичу на мотивацију да човек нешто купи или не. Предавач ће покушати да одговори на питање: како изградити моћан бренд.

Неуромаркетинг, управљање брендом кроз најновија истраживања мозга у перцепцији бренда

Остави коментар

Ваш коментар ће бити проверен пре објављивања