event_note Koncert
08.06.2017 - 08.06.2017 access_time 20.00

Koncert “Zvonimir Tot Trio”

location_on Tribina mladih
event_note Koncert
08.06.2017 - 08.06.2017 access_time 20.00

Koncert “Zvonimir Tot Trio”

location_on Tribina mladih

Ciklus DŽEZ METRONOM

Četvrtak, 8. jun 2017.

KULTURNI CENTAR NOVOG SADA,  Klub „Tribina mladih“, 20 časova

K O N C E R T

ZVONIMIR TOT TRIO

Zvonimir Tot, gitara

Igor Molnar, bas gitara

Nenad Kojić, bubnjevi

 

Ulaz slobodan, dobrodošli!

 

Igor Molnar

Bas gitarista, kontrabasista i kompozitor. Rođen 1965. godine u Novom Sadu. Posle završene Srednje muzičke škole „Isidor Bajić“, studirao je kompoziciju u klasi prof. Rudolfa Bručija i Miroslava Štatkića. 1991. godine upisuje studije džez-muzike na „Franc List“ akademiji u Budimpešti. Po završenim studijama 1995. godine, vraća se u Novi Sad i radi kao urednik emisije „Jazz impuls“ na tv „NS+“ i dirigent Vojvođanskog omladinskog Big Benda. Od 1997. do 1999. godine radi kao urednik muzičkih programa u Kulturnom Centru Novog Sada, osniva mali džez festival „Jazztime fest“ i postavlja prvu školu džeza pod pokroviteljstvom „Soros“ fondacije za otvoreno društvo. U tom periodu vodi i svoj sastav „Havana Jam“ sa madagaskarskim pevačem i perkusionistom Jeanot Randimbiarison-om. Od 2002. godine radi kao voditelj džez radionice Srednje muzičke škole „Isidor Bajić“ i sarađuje i svira sa brojnim stranim i domaćim džez muzičarima. Mnogi polaznici te klase su sada na višim godinama studija džeza na muzičkim akademijama širom Evrope. Radi za „YALE smn“ univerzitet i licencirani je instruktor za džez britanskog „Royal Coledge of Music“. Sa svojim sastavima je, kao autor i instrumentalista, učestvovao na brojnim većim džez manifestacijama u Srbiji i zemljama iz okruženja. Trenutno vodi svoj sastav „Roun Midnight Quartet“ koji neguje post bap stil i projekat „City Raiwalker“.

Zvonimir Tot je rođen i odrastao u Novom Sadu. Živi i radi u Čikagu od 2000. godine. Poseduje previše univerzitetskih diploma. Tot je džez gitarista, kompozitor i aranžer čiji stil je zasnovan na džez tradiciji, klasičnom muzičkom obrazovanju, kao i njegovom balkanskom poreklu. Nastupao je u Americi, Srbiji, Holandiji, Nemačkoj, Belgiji, Portugalu, Južnoafričkoj Republici, Mađarskoj, Češkoj, Rumuniji i Hrvatskoj. Svirao je i/ili snimao sa mnogim muzičarima svetskog renomea, kao što su:

– saksofonisti: Chris Potter, Scott Hamilton, Billy Harper, Jamey Aebersold i Peter King
– violinisti: Johnny Frigo and Stefan Milenković
– bubnjari Ernie Adams, Paul Wertico i Byron Landham
– kontrabasisti Niels-Henning Ørsted Pedersen, John Clayton i Hein Van de Geyn
– klaviristi Larry Novak i Larry Vučković
virtouz na usnoj harmonici Howard Levy
– gitaristi Philip Catherine, Henry Johnson i Paulinho Garcia
orguljaš Joey DeFrancesco
-pevači Patricia Barber, Jackie Allen i Carmen Lundy

Zvonimir Tot je profesor na University of Illinois u Čikagu, gde predaje harmoniju, solfeđo, kontrapunkt, džez gitaru, improvizaciju i male džez sastave. Snimio je pet kompakt diskova kao lider: Standards Live at the Jazz Showcase (Groove Art Records, 2016), Eloquent Silence (Chicago Sessions, 2009), Unspoken Desire (Groove Art Records, 2007), Blue Quest (Groove Art Records, 2007) i Travels and Dreams (Groove Art Records, 2004), kao i mnoge nosače zvuka kao pratilac. Tot je autor knjige Jazz Guitar Harmony – The Melodic Approach, koju je objavila izdavačka kuća Jamey Aebersold Jazz 2016. godine. Od 2005. godine, njegova biografija je objavljena u Who’s Who In America izdavača Marquis Publishing. Tot koristi instrumente i muzičku opremu sledećih kompanija: Godin električne/MIDI gitare, Taylor akustične gitare, D’Addario žice, Acoustic Image pojačala, i Raezer’s Edge zvučnike.

Website: http://www.zt-music.com

Odlomci iz recenzija – puni članci se mogu naći ovde: http://www.zt-music.com/reviews.html

 

Nenad Kojić

Rođen u Novom Sadu 19. januara 1985. godine. Po završetku Osnovne muzičke škole za klavir, počinje sa istraživanjem muzike, bubnjeva i udaraljki. Nekoliko godina kasnije, upoznaje eminentnog profesora udaračkih instrumenata Miroslava Karlovića uz čiju pomoć se susreće sa korenima perkusivnih instrumenata. Muzičku karijeru započeo je sa nepunih 18 godina. Berklee summer school proglašava ga najboljim bubnjarem letnje škole u Peruđi 2005. godine. Komponovanjem i aranžiranjem muzike beleži svaki inspirativni trenutak. Izučavajući zvuk, zvučne efekte i pojave, foli art govornim aparatom, nakon sticanja diplome i zvanja dipl. inž. dizajnera zvuka na Dramskoj Akademiji u Novom Sadu, došao je na ideju i patentirao lični, hibridni instrument neshtophone, koji koristi i prezentuje u sastavu Mr. Baloon. Sarađivao sa: Dortmund Big-Bandom (dirigent Uwe Platt), Gete institut Big-Band (dirigent Peter Herbolzmeier), Ns Brass Orchestra (dirigent Fedor Vrtačnik), Perugia-Berklee ensemble (dirigent Mark White), Baletska predstava “Jezik zidova”, Igor Molnar Kvartet, Interplay, Space Umbrella, Mayoke Group, Mr. Baloon, Aleksandra Radović, Saša Vasić, Petar Jelić, Vlado Georgiev, Zafir Hadžimanov, Bisera Veletanlić, Fipa, The Blues Hammer, Blues Halters, Tanja Jovićević, Tijana Bogićević, Shanene, Billy The King, Milacopezzo, Zoran Šandorov, Maja Odžaklijevska, Sergej Ćetković, Jelena Tomašević, Slobodan Trkulja, IQ Band, Azil5, Bane Krstić, Studio Alektik, Cveta Majtanović, Madam Piano, Aleksandar Dujin, Vladimir Samardžić trio, Zdravko Čolić… Komponovao muziku za film ”Liftovi Jedu Ljude”. Kreirao zvuk i zvučne efekte za pozorišnu predstavu “Parastos u belom” u režiji Petra Jovanovića.

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja