Izložba slika Milana Nešića

07/11/2016

U Likovnom salonu Kulturnog centra Novog Sada, 7. novembra sa početkom u 19 časova, biće otvorena izložba slika Milana Nešića. Postavka izložbe traje do 21. novembra.
14632805_1125330554187265_6945710652641537506_n
Milan Nešić rođen 1976. godine u  Sremskoj Mitrovici. Upisao Fakultet umetnosti u Prištini 1997. godine. Diplomirao na Akademiji umetnosti u Novom Sadu 2003. godine. Master akademske studije završio na istom fakultetu 2015. godine.Izlagao na 23 samostalne i preko 50 grupnih izložbi u zemlji i inostranstvu. Živi u Novom Sadu.

IZABRANE SAMOSTALNE IZLOŽBE
2016. Beograd, Ulična galerija, „Bez izlaza“
2015. Novi Sad, Galerija „Šok zadruga“, Plastični problemi
2013. Kraljevo, Galerija Kulturnog centra „Ribnica“, Radovi na kartonu
2012. Beograd, Galerija i vinarija „U podrumu“, Slike
2011. Novi Sad, Galerija „Mali likovni salon“,
2011. Pančevo, Kulturni centar Pančeva, Galerija „Dvorište“, Novi radovi i nešto od pre
2011. Požega, Gradska galerija, Slike
2011. Beograd, Galerija „Nova“, Slobodna tema
2010. Kragujevac, Gradska galerija „Mostovi Balkana“, Obrnuto kretanje
2008. Smederevo, Galerija savremene umetnosti, Slike
2008. Zrenjanin, Savremena galerija, Slike – objekti
2007. Novi Sad, Galerija Kulturnog centra, Slike – objekti
2006. Subotica, Moderna galerija „Liovni susret“, Slike
2006. Novi Sad, Muzej savremene umetnosti Vojvodine, Razdvojeni delovi celovite rasprave
2005. Užice, Gradska galerija (sa A. Dimitrijevićem), Slike
2003.Novi Sad, MMC Art Klinika, galerija „Šok“, Crteži
2002. Beograd, Galerija Studentskog kulturnog centra (sa D. Stošićem), Slike

NAGRADE
2003. Godišnja nagrada Akademije umetnosti Novi Sad za slikarstvo
2003. Nagrada za slikarstvo „Perspektivni“, MMC Art Klinike, Novi Sad

Moj izraz vezan je za medij slikarstva, crteža, kolaža i asamblaža. U formalnom smislu on predstavlja spoj različitih praksi apstraktnog slikarstva. Ovi postupci, lišeni svojih izvornih ideologija i preuzeti estetski indiferentno, upotrebljeni su u cilju istraživanja granica i mogućnosti samog medija slikarstva. Tako i brojne istorijske reference predstavljaju isključivo formalnu osnovu na kojoj rad nastaje. Akcenat je na materijalima i njihovim međusobnim odnosima koji se kreću od redukovanosti do maksimuma likovnih sredstava. Boja je tretirana je kao materija, najčešće nanesena pastuozno ili direktno iz tube, bez korišćenja specifičnih pogodnosti i mogućnosti koje upotrebljena tehnika pruža. Sa druge strane, radovi nastali kombinacijom različitih vanumetničkih materijala, ili njihovom inkorporacijom u sliku, često poprimaju karakteristike trodimenzionalnih objekta ali po svojim osnovnim karakteristikama ipak ostaju u mediju slikarstva. Motive i oblike biram proizvoljno. Bez obzira na njihovu prepoznatljivost u jednom broju radova, oni nisu nosioci nekog narativa ili poruke, sto ne treba nužno da uslovljava i posmatrača u tom pogledu. Intervencije su jednostavne i direktne kako bi naglasak ostao na procesima građenja i vizuelnoj ideji rada.
Milan Nešić

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja