Ljudski mozak: Nove granice marketinških istraživanja

12/12/2013

Ljudski mozak Nove granice marketinških istraživanja1U sklopu ciklusa novih tribina u klubu “Tribina mladih” u Kulturnom centru Novog Sada,održano je treće predavanje iz oblasti marketinga i advertajzinga. Posetioci su imali priliku da se upoznaju sa savremenim trendom u marketinškim istraživanjima koja su uvod u problematiku nove oblasti neuromarketinga.

Kako se u marketing koristi psihološki prikaz ciljne grupe i na koji način velike kompanije uspevaju svoje potrošače da ubede da je baš njihov proizvod ono što im treba, posetiocima je objasnio stručnjak iz oblasti neuromarketinga Aleksandar Šibul. On je kroz konkretne primere razjasnio koje sve tehnike koristi čitav jedan marketinški tim kako bi emotivno uticao na svoje potrošače i time postigao svoj krajnji cilj.

-Najjači vid čula, koji se koristi u advertajzingu, svakako je vid. Uz pomoć ovog čula, na osnovu onog šta smo videli, naš mozak dobija informaciju za emotivnom rekacijom. Emotivnu rekaciju koju smo ispoljili svakako je cilj onoga koji poruku šalje. – rekao je Šibul, dodavši da postoji čitav jedan niz istraživanja koje sporovde velike kompanije, ne bi li saznali kako psihološki određene stvari utiču na čoveka.

Posetiocima je kroz ovo predavanje dao primer kako psihološki na svoju ciljnu grupu utiču veliki marketi, koji svoje potrošače duže zadržavaju uz pomoć mirisa u samom market. Miris koji koriste jeste svež miris zemlje, kako bi potrošači osećali toplinu, duže ostajali i time kupovali čak i ono što im nije potrebno.

Pored predstavljanja istraživanja iz ove oblasti, Šibul je istakao da će marketinški tim u jednoj organizaciji u budućnosti morati da ovlada različitim disciplinama i ujedno bude dobro informisan, kako bi se približio svojoj ciljnoj grupi i potencijalnim potrošačima.

 

[youtube]http://youtu.be/YxpPzcGt3zA[/youtube]

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja