Uspešno protekla prva tribina o marketingu

30/10/2013

U sklopu ciklusa novih tribina u Kulturnom centru Novog Sada prvi put je održana tribina iz oblasti marketinga i advertajzinga, na temu „Ljudski mozak- nove granice marketinških istraživanja“.

Predavač dr Nikolaos Dimitriadis, profesor Univerziteta Šefild,  je prisutne upoznao sa savremenim trendom u marketinškim istraživanjima koja su uvod u problematiku nove oblasti neuromarketinga, a odgovorio je i na pitanje kako naš mozak funcioniše u kompleksnim kognitivno-opažajnim procesima.  Profesor je takođe istakao da će u budućnosti marketing stručnjaci morati da ovladaju različitim disciplinama i da budu dobro informisani o najnovijim dostignućima iz oblasti neuropsihologije, neurobiologije i sličnih oblasti.

Psiholog i marketing ekspert Aleksandar Šibul je ovom prilikom pred punim klubom „Tribina mladih“ najavio naredne dve tribine iz oblasti marketinga koje će biti organizovane u saradnji sa Šefild univerzitetom.

 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Piv-ESyt99Q[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q_CdkXxf8sM[/youtube]

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja