У склопу циклуса нових трибина у Културном центру Новог Сада први пут је одржана трибина из области маркетинга и адвертајзинга, на тему „Људски мозак- нове границе маркетиншких истраживања“.
Предавач др Николаос Димитриадис, професор Универзитета Шефилд, је присутне упознао са савременим трендом у маркетиншким истраживањима која су увод у проблематику нове области неуромаркетинга, а одговорио је и на питање како наш мозак фунционише у комплексним когнитивно-опажајним процесима. Професор је такође истакао да ће у будућности маркетинг стручњаци морати да овладају различитим дисциплинама и да буду добро информисани о најновијим достигнућима из области неуропсихологије, неуробиологије и сличних области.
Психолог и маркетинг експерт Александар Шибул је овом приликом пред пуним клубом „Трибина младих“ најавио наредне две трибине из области маркетинга које ће бити организоване у сарадњи са Шефилд универзитетом.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Piv-ESyt99Q[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q_CdkXxf8sM[/youtube]
Остави коментар