event_note Promocija knjige
05.03.2020 - 05.03.2020 access_time 19:00

Promocija knjige „Algoritam za upravljanje događajima“ 05. marta u klubu „Tribina mladih“

location_on Tribina mladih
event_note Promocija knjige
05.03.2020 - 05.03.2020 access_time 19:00

Promocija knjige „Algoritam za upravljanje događajima“ 05. marta u klubu „Tribina mladih“

location_on Tribina mladih

Promocija knjige „Algoritam za upravljanje događajima“ biće održana u četvrtak, 05. marta u 19 časova u klubu „Tribina mladih“ Kulturnog centra Novog Sada. Pored koautora, Mirjane Kovačević i Igora Stamenkovića, na promociji će govoriti Obrad Škrbić, direktor SKCNS i Miroslav Vujičić, recenzent i profesor na PMF. Moderator će biti Simonida Stanković Karlaš, lektor i sekretar departmana za geografiju, turizam i ugostiteljstvo PMF-a.

Promocija knjige „Algoritam za upravljanje događajima” – studija koju su recenzenti ocenili kao:

,,Vodič za upravljanje događajima – alat za aktere u kulturi i kreativnim industrijama, i one koji se pripremaju da to budu, za studente i sve profesionalce koji se u okviru svojih radnih pozicija bave projektnim menadžmentom, planiranjem prodaje i odnosima s javnošću. Vrednost studije ogleda se i u razmatranju značaja strateškog pristupa komuniciranju u praksi upravljanja događajima na svim nivoima. Tako uspešan spoj teorijskog i praktičnog retko se sreće i poseban je kvalitet ove monografije.“

Izvodi iz recenzija:
,,Algoritam za upravljanje događajima ima za cilj da čitaocu predoči značaj funkcije upravljanja događajima, koja poslednjih godina sve više dobija na važnosti, s obzirom na to da je broj različitih događaja svakodnevno u porastu. Autori ukazuju na činjenicu da je upravljanje događajima složen spoj kreativnih i tehničkih znanja i veština, neophodnih za uspešno kreiranje serije javnih događaja, koji mogu da generišu prihode ili da postanu glavni posao pojedinca ili grupa ljudi. Vrednost studije ogleda se i u razmatranju značaja strateškog pristupa komuniciranju u praksi upravljanja događajima na svim nivoima.
Studija predstavlja i vodič za upravljanje događajima, tj. alat za aktere u kulturi i kreativnim industrijama, i one koji se pripremaju da to budu, za studente, kao i za sve profesionalce koji se u okviru svojih radnih pozicija bave projektnim menadžmentom, planiranjem prodaje i odnosima s javnošću. Tim više, jer je upravljanje događajima postalo jedna od najzastupljenijih tehnika u oblikovanju stavova i mišljenja javnog mnjenja.“

Dr Biljana Ratković Njegovan, Fakultet tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu

,,Sadržaj i tema koju obrađuju autori nesumnjivo ima veliku vrednost i predstavlja doprinos izučavanju naučne oblasti turizma događaja koja je veoma široka i koja se dosta brzo menja sa razvojem mnogih digitalnih i produkcijskih tehnologija. Knjiga sadrži adekvatan vokabular i termine iz oblasti kojima se bavi. Pisana je tematskim jezikom koji je aktuelan u industriji turizma događaja i kreativnim industrijama. Algoritam za upravljanje događajima pored toga što predstavlja udžbenik za studente i vodič za upravljanje događajima organizatorima u kulturi i kreativnim industrijama, moći će da koristi i profesionalcima u poslu koji se u okviru svojih radnih pozicija bave projektnim menadžmentom, planiranjem prodaje i odnosima s javnošću“.

Dr Miroslav Vujičić, Prirodno matematički fakultet Univerziteta u Novom Sadu

,,Sa metodičko-didaktičkog, metodološkog i hermeneutičkog aspekta, ova naučna monografija napisana je tako da zbilja koristi i studentima i kolegama profesorima, marketinškim i PR profesionalcima, ali i široj čitalačkoj publici. Autori ne samo da su uspešni naučni istraživači, nego za sobom imaju i bogato neposredno iskustvo u planiranju i sprovođenju velikih i značajnih domaćih i međunarodnih događaja, što ih čini dvostruko suverenim poznavaocima materije. Tako uspešan spoj teorijskog i praktičnog retko se sreće i poseban je kvalitet ove monografije.“

Dr Boris Labudović, Visoka škola za komunikacije, Beograd

 

Ostavi komentar

Vaš komentar će biti proveren pre objavljivanja