Људски мозак: Нове границе маркетиншких истраживања

query_builder

Ljudski mozak Nove granice marketinških istraživanja1У склопу циклуса нових трибина у клубу “Трибина младих” у Културном центру Новог Сада,одржано је треће предавање из области маркетинга и адвертајзинга. Посетиоци су имали прилику да се упознају са савременим трендом у маркетиншким истраживањима која су увод у проблематику нове области неуромаркетинга.

Како се у маркетинг користи психолошки приказ циљне групе и на који начин велике компаније успевају своје потрошаче да убеде да је баш њихов производ оно што им треба, посетиоцима је објаснио стручњак из области неуромаркетинга Александар Шибул. Он је кроз конкретне примере разјаснио које све технике користи читав један маркетиншки тим како би емотивно утицао на своје потрошаче и тиме постигао свој крајњи циљ.

-Најјачи вид чула, који се користи у адвертајзингу, свакако је вид. Уз помоћ овог чула, на основу оног шта смо видели, наш мозак добија информацију за емотивном рекацијом. Емотивну рекацију коју смо испољили свакако је циљ онога који поруку шаље. – рекао је Шибул, додавши да постоји читав један низ истраживања које споровде велике компаније, не би ли сазнали како психолошки одређене ствари утичу на човека.

Посетиоцима је кроз ово предавање дао пример како психолошки на своју циљну групу утичу велики маркети, који своје потрошаче дуже задржавају уз помоћ мириса у самом маркет. Мирис који користе јесте свеж мирис земље, како би потрошачи осећали топлину, дуже остајали и тиме куповали чак и оно што им није потребно.

Поред представљања истраживања из ове области, Шибул је истакао да ће маркетиншки тим у једној организацији у будућности морати да овлада различитим дисциплинама и уједно буде добро информисан, како би се приближио својој циљној групи и потенцијалним потрошачима.

 

[youtube]http://youtu.be/YxpPzcGt3zA[/youtube]

Tags:

Остави коментар

comment
Ваша имејл адреса неће бити јасно објављена. Поља која су обавезна обележена су са *
account_circle
email
language